skip to main | skip to sidebar

Pages

  • Página principal de
  • BENVINGUDA
  • FONAMENTS TEÒRICS
  • ATENCIÓ A LA DIVERSITAT

Trastorn de Dèficit d'Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDAH)

Etiquetes

  • ACTIVITATS (7)
  • EL SEU COMPORTAMENT (3)
  • ELS SEUS DRETS (1)
  • INTERVENCIÓ (7)
  • MESURES D'ATENCIÓ (4)
  • RECURSOS DIDÀCTICS (6)
Amb la tecnologia de Blogger.

divendres, 5 d’abril del 2013

Legislació



Espere que la llista de legislació que us proporcione us siga útil. Cliqueu damunt d'ells.



  • DECRET 38/2008, de 28 de març,del Consell, pel qual s'estableix el currículum del segon cicle de l'EducacióInfantil a la Comunitat Valenciana.

  • DECRET 111/2007, de 20 de juliol, del Consell, pel qual s’estableix el currículum de l’Educació Primària a laComunitat Valenciana.

  • ORDE de 28 d’agost de 2007, de laConselleria d’Educació, per la qual es regula l’horari de l’Educació Primària.

  • REIAL DECRET 1513/2006, de 7 dedesembre, pel qual s'estableixen els ensenyaments mínims de l'educacióprimària.

  • ORDE de15 de maig de 2006, de la Conselleria de Cultura, Educació i Esport, per laqual estableix el model d’informe psicopedagògic i el procediment deformalització.

  • ORDRE de16 de juliol de 2001 per la qual es regula l’atenció educativa a l’alumnat ambnecessitats educatives especials escolaritzat en centres d’Educació Infantil(2n cicle) i Educació Primària.

  • ORDE de 13 dedesembre de 2007, de la Conselleria d’Educació, sobre avaluació en educacióprimària.

Publicat per Unknown a 11:35
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: RECURSOS DIDÀCTICS

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Traductor

Frase cèlebre

Tal com diu Betancur, "Educar en el dret a la diferència vol dir que, gràcies a la diversitat, podem viure millor i promoure la dignitat humana i la solidaritat per construir societats integralment democràtiques. És educar en l'alteritat, per al diàleg, per a la convivència i per a l'intercanvi formatiu d'idees, opinions i creences, en la convicció de que d'aquest diàleg sorgeixen conclusions cap al perfeccionament de cada persona, de cada grup i de la societat en general" (Betancur, 1997: 56)

Visites

Dades personals

Unknown
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ▼  2013 (28)
    • ▼  d’abril (21)
      • Així se senten els xiquets
      • Orientacions
      • Indicadors
      • DSM-IV
      • Activitats de figura-fons
      • Activitats de laberints
      • Activitats de discriminació visual
      • Activitats d'identificació d'encerts i errors
      • Activitats d'integració visual
      • Activitats de percepció de diferències
      • Activitats d'associació visual
      • Trencaclosques
      • Activitats
      • Jocs (maleta de recursos)
      • Les nostres emocions i les dels altres
      • WebQuests
      • Legislació
      • Recursos didàctics
      • El tractament farmacològic del TDAH
      • L'actualitat
      • Punt de vista d'una pediatra
    • ►  de març (7)

Entrades populars

  • Activitats de figura-fons
    Activitats de figura-fons Són activitats que consisteixen en pintar determinades parts d'un dibuix o forma perquè d'aquesta maner...
  • Activitats de discriminació visual
    Activitats de discriminació visual Són activitats que consisteixen a trobar tots aquells elements iguals als proposats (lletres, síl·labe...
  • Així se senten els xiquets
    Es tracta d'un vídeo on clarament es reflecteix el punt de vista d'un xiquet amb tdah.
  • Activitats d'integració visual
    Activitats d'integració visual Són activitats que consisteixen a completar una imatge o un dibuix que està parcialment esborrat. Une...
  • Jocs (maleta de recursos)
    Portal amb jocs interactius de la Junta de Castella-Lleó, agafada de la maleta de recursos. Clic damunt la foto
  • Indicadors
    Indicadors d'inatenció Dificultat per mantenir l'atenció en tasques o altres activitats. Es distrau fàcilment. No aconseguei...
  • DSM-IV
    A. S’han de complir els criteris (1) i/o (2) (1) sis (o més) dels següents símptomes de desatenció han persistit almenys durant 6 mesos a...
  • Cóm es comporten?
    Com es pot observar, el ritme de treball d'aquests xiquets en la resolució de tasques és molt lenta a causa del seu dèficit d'a...
  • Orientacions
    Establir una tècnica d'autoinstruccions , per tal que l'alumne segueixi unes pautes abans de fer una tasca. Un exemple seria: ...
  • Legislació
    Espere que la llista de legislació que us proporcione us siga útil. Cliqueu damunt d'ells. DECRET 38/2008, de 28 de març,...

Seguidors

Licència

Licencia Creative Commons
miriamuniversitat por Miriam se encuentra bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Unported.
 

Altres blogs de la meua temática

  • EN EL AULA DE APOYO
    SOMOS CAPACES
    Fa 1 setmana
  • RECURSOS PER A L'EDUCACIÓ ESPECIAL
    LECTURA I COMPRENSIÓ. BIOGRAFIA DE JANE GOODALL
    Fa 2 mesos
  • El rincón de PT del Sansueña
    PARA TERMINAR LA SEMANA, VUELVE MARIO CON SU NUEVA AVENTURA, ¿TE LA VAS A PERDER?
    Fa 9 anys
  • CoSqUiLLiTaS eN La PaNzA BLoGs
    Cuentos con moralejas o con intención ética y cívica en contenido
    Fa 12 anys

La meua llista de blogs

  • Educar amb les TICS
    Creant Històries!
    Fa 12 anys
  • Parlem de diversitat
    Família és on hi ha amor
    Fa 12 anys
  • Ángela Jorro
    Va d’articles
    Fa 12 anys
  • Existeix un llenguatge que va més enllà de les paraules...
    La importància d'atendre a la diversitat
    Fa 12 anys
  • Si tu vols, pots!
    Halloween, Christmas and Valentine's Day
    Fa 12 anys
  • Aprenem Música amb "Dudy"
    Audició de flauta
    Fa 12 anys
  • Aprenem cada dia
    Per a tots, lluiteu per ser feliços!
    Fa 12 anys

Enllaços d'interès

  • DIXIT
 
Copyright © Trastorn de Dèficit d'Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDAH). Designed for RadioStation.org - eAlabamaPages.com, eAlaskaPages.com, eArizonaPAges.com